Pontiac GTO Forum banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
Joined
·
3,541 Posts
Discussion Starter #1
Here's a crappy picture of Radio with the new wheels/tires and full suspension..... she's a whole new car.

What do you guys think?:cheers :party:
 

·
Registered
Joined
·
3,541 Posts
Discussion Starter #5
LYNMUP said:
I thought you removed the rear spoiler!
I had to put it back on.... ran out of money and couldn't fill the holes in the decklid. I want to do it right rather than putting "plugs" in it. I'm getting an AVS "downdraft" spoiler to replace it, looks kinda like the "lip" spoiler from JHP for the GTO's.
 

·
Registered
Joined
·
400 Posts
Looks great Man! And don't take this the wrong way, but this is what pops into my head:



Hehehe..

But honestly, it does look great. I was going to get an SRT4 before the GTO, but the guys at the Dodge Dealer were being pricks on my trade in. They would only give me 7900 for my 02 Ram 1500 Quadcab SLT Sport with every option under the sun on it. It BB'd trade-in at 15,000. Sold the Ram outright for 16K, and dropped 14K on the GTO.
 

·
Registered
Joined
·
944 Posts
GTODEALER said:
she's a whole new car.
With what you’ve done that’s literal. Looks vicious but not over done. I’d love to see the faces of the people as you blow by them. How’s the ride now? Oh, and no spoiler delete - looks too good. Maybe if you replaced it with a lower one, but I vote keep it.
 

·
Registered
Joined
·
491 Posts
GTODEALER said:
Here's a crappy picture of Radio with the new wheels/tires and full suspension..... she's a whole new car.

What do you guys think?:cheers :party:

Looks punky, in a good way. Never thought I'd like a SRT-4, until I actually looked at one up close.

b.t.w. My friend that just bought a SRT-4 that he was going to leave 100% stock...he's thinking about the Stage 3 kit w/o the turbo toys. I figured it would just be a matter of time. Will my GTO be playing catch up:confused

Horsepowerwise, Radio is, or will be, beyond Stage 3(R) performance, yes?
 

·
Registered
Joined
·
3,541 Posts
Discussion Starter #9 (Edited)
Justice said:
Looks great Man! And don't take this the wrong way, but this is what pops into my head:



Hehehe..

But honestly, it does look great. I was going to get an SRT4 before the GTO, but the guys at the Dodge Dealer were being pricks on my trade in. They would only give me 7900 for my 02 Ram 1500 Quadcab SLT Sport with every option under the sun on it. It BB'd trade-in at 15,000. Sold the Ram outright for 16K, and dropped 14K on the GTO.
:lol: .... smartass!
Thanks for the props, some dealerships are jackasses and some are okay.... I got lucky and got Radio at invoice + $500 rebate.:cheers
 

·
Registered
Joined
·
3,541 Posts
Discussion Starter #10
ModBoss2 said:
Looks punky, in a good way. Never thought I'd like a SRT-4, until I actually looked at one up close.

b.t.w. My friend that just bought a SRT-4 that he was going to leave 100% stock...he's thinking about the Stage 3 kit w/o the turbo toys. I figured it would just be a matter of time. Will my GTO be playing catch up:confused

Horsepowerwise, Radio is, or will be, beyond Stage 3(R) performance, yes?
Radio is already beyond Stage 3R, with what I did over the weekend (new boost controller, wastegate, cai, and tune...). Stage 3 w/o toys is a good bolt on to make around 320+/- whp it's just pricey for me. If he does that setup you'll only play catchup if he can hook up.:cheers
 

·
Registered
Joined
·
491 Posts
Justice said:
Looks great Man! And don't take this the wrong way, but this is what pops into my head:



Hehehe..

If that's the case, instead of GTODEALER doing the Harpo takeoff when other drivers try to act superior to him and Radio, he should start channeling Buddy Hackett instead...just a thought.:eek:

 

·
Registered
Joined
·
491 Posts
GTODEALER said:
Radio is already beyond Stage 3R, with what I did over the weekend (new boost controller, wastegate, cai, and tune...). Stage 3 w/o toys is a good bolt on to make around 320+/- whp it's just pricey for me. If he does that setup you'll only play catchup if he can hook up.:cheers
Thanks for ruining my day (just kidding)...and congrats on your upgrades for Radio.

He might not even go Stage 3 if it requires 93+ octane...we just have crappy 91 around here. He's pretty freakish about keeping it all 100% Mopar parts if he does a buildup. He sorta wants to do a Stage 1 to hold him over until he can afford project Stage 3...a waste of money?
 

·
Registered
Joined
·
106 Posts
I still say my name for that car is better...

See if you can guess what I am now....



I'm a zit. Get it?

:rofl:
 

·
Registered
Joined
·
3,541 Posts
Discussion Starter #14
ModBoss2 said:
Thanks for ruining my day (just kidding)...and congrats on your upgrades for Radio.

He might not even go Stage 3 if it requires 93+ octane...we just have crappy 91 around here. He's pretty freakish about keeping it all 100% Mopar parts if he does a buildup. He sorta wants to do a Stage 1 to hold him over until he can afford project Stage 3...a waste of money?
If he's getting the stage 3 then the stage 1 is a waste of money.... imo.:cheers
 

·
Registered
Joined
·
214 Posts
Looks great! I love dark wheels, they look mean. I thought one of the reasons your got rid of the GTO was MONEY. Sounds like this SRT-4 is taking up quite a bit as well. Oh well, have fun with it and enjoy.
 

·
Registered
Joined
·
3,541 Posts
Discussion Starter #17
QwkRed05GTO said:
Looks great! I love dark wheels, they look mean. I thought one of the reasons your got rid of the GTO was MONEY. Sounds like this SRT-4 is taking up quite a bit as well. Oh well, have fun with it and enjoy.
It was, but, I got rid of her.... .(ex girlfriend...):lol:
 
1 - 20 of 21 Posts
Top